Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę się rejestrować w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie, aby dokonać zakupów w naszym sklepie nie muszą Państwo się rejestrować. Zakupów można dokonać jako „Gość” podając tylko wymagane dane w formularzu „Dostawa i płatność”.

Nie mogę złożyć zamówienia, co mam zrobić w tej sytuacji?

Zamówienie należy złożyć na stronie: www.ukryteterapie.pl.
Procedura wygląda jak w każdym sklepie internetowym:

1. Wybiera Pan/Pani produkty które chce kupić.
2. Dodaje Pan/ Pani produkty do koszyka i klika: "ZAMAWIAM".
3. Jeżeli utworzył/a Pan/ Pani konto w naszym sklepie to należy zalogować się na swoje konto. Jeżeli są to Pana/ Pani pierwsze zakupy i nie chce Pan/ Pani zakładać konta - kontynuuje zakupy jako Gość.
4. W pkt. 1. „Dostawa i płatność” podaje Pan/Pani następujące dane:

  • adres email
  • kod pocztowy
  • wybiera Pan/ Pani sposób dostawy
  • wybiera Pan/ Pani sposób płatności

5. Po wypełnieniu poprawnie pkt 1. przechodzi Pan/Pani do pkt. 2: "Adres dostawy".
6. Po wypełnieniu adresu dostawy, należy zaznaczyć opcję: "AKCEPTUJĘ REGULAMIN".
7. Klika Pan/Pani "Zamawiam i płacę" - po tym powinna Pan/ Pani otrzymać informację: "dziękujemy za złożenie zamówienia o numerze #...".
8. Zamówienie zostaje przyjęte w sklepie w momencie otrzymania NUMERU ZAMÓWIENIA.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Mamy do wyboru dwie formy płatności:
1.Przy odbiorze tzw „za pobraniem”
2.Przedpłata: poprzez Payu, Paypal, wpłata na konto bankowe.  

KONTO BANKOWE:
EGIDA CONSULTING Sp. z o.o. Sp.J.
PLAC BANKOWY 2
00-095 Warszawa ING BANK ŚLĄSKI  
PL 97 1050 1562 1000 0090 3076 1176
Kod SWIFT: INGBPLPW

W tytule płatności proszę podać numer zamówienia bez znaczka ”#”.

Jaki jest koszt wysyłki?

Przesyłki wysyłane są firmą kurierską Fedex.
Koszt wysyłki zamówienia z płatnością przy odbiorze to 12 zł
Przy przedpłacie: Payu, Paypal, wpłata na konto bankowe przy zamówieniach do 39 zł  koszt wysyłki to 8 zł, powyżej 39 zł wysyłka jest darmowa.

Więcej informacji na temat kosztów dostawy tutaj.

Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę, jaki jest koszt wysyłki?

Realizujemy zamówienia również za granicę. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską Fedex.

Koszt dostawy można sprawdzić na etapie "Dostawa i płatność" podczas składania zamówienia. Należy wybrać kraj - po prawej stronie widnieją informacje na temat kwoty za produkty oraz kwoty za wysyłkę.

Informacje odnośnie kosztów dostawy za granicę dostępne są również tutaj.

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Zamówienia na terenie kraju realizowane są zazwyczaj do 48h od momentu zaksięgowania płatności lub w przypadku zamówień za pobraniem do 48h od momentu złożenia zamówienia. Termin ten dotyczy dni roboczych.

Jeżeli chodzi o zamówienia zagraniczne informacje dostępne są tutaj.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Modyfikacja zamówień możliwa jest wyłącznie w przypadku zamówień nieopłaconych.

Czy mogę zamówić produkt który aktualnie jest niedostępny?

Nie można zamówić produktu który aktualnie jest niedostępny. Natomiast można zapisać się na powiadomienie o dostępności produktu, poprzez wpisanie maila w polu "POWIADOMIENIE"- pole dostępne po prawej stronie po kliknięciu w dany produkt.

Czy mogę odebrać osobiście moje zamówienie?

Nie prowadzimy odbiorów własnych. Wszystkie zamówienia realizowane są z dostawą firmą kurierską.

W mojej przesyłce nie było paragonu/ faktury co należy zrobić w tej sytuacji?

W przesyłce nie znajdą Państwo paragonu/ faktury. Wszystkie dokumenty do zamówień  (paragon lub faktura) wysyłane są pocztą elektroniczną na adres mailowy podany przy zamówieniu.

Proszę o sprawdzenie skrzynki mailowej. W przypadku braku wiadomości lub jej usunięciu proszę o kontakt ze sklepem.

Czy przy moim zamówieniu przysługuje rabat?

Nie udzielamy rabatów. Pan Jerzy Zięba, twórca marki Visanto, narzucił nam bardzo niskie ceny sprzedaży produktów - bliskie cenom produkcji. Jego misją jest dostarczenie dobrego suplementu dla jak największej rzeszy Polaków. W związku z tym, nie mamy już miejsca na jakiekolwiek rabat.

Nie odpowiada mi zakupiony produkt czy mogę go zwrócić?

Nieużywany produkt można zwrócić do 14 dni od jego otrzymania wraz z uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy - FORMULARZ ZWROTU.

Nie wiem jakie suplementy mam zakupić czy możecie mi doradzić?

Nie prowadzimy konsultacji ani porad medycznych. Nie dobieramy produktów dla klientów.

Otrzymałem uszkodzony produkt, jak rozpatrzona zostanie moja reklamacja?

Przyjmujemy reklamacje telefoniczne jak i mailowe. Jeżeli jest możliwość prosimy o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu. Wadliwy produkt należy odesłać na adres:

EGIDA CONSULTING Sp. z o.o. Sp.J.  
AL. ARMII KRAJOWEJ 80
35-307 RZESZÓW  

Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni.

Na moją skrzynkę mailową nie przyszło potwierdzenie złożenia zamówienia, co w tej sytuacji?

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić SPAM. Jeżeli okaże się, że nie otrzymał/a Pan/ Pani wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

BOK czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-16:00.
Numery kontaktowe:
+48 505 748 389
+48 501 677 923

Nie otrzymałem powiadomienia od kuriera o planowanej dostawie.

Firma Kurierska Fedex wysyła powiadomienia mailowe z informacjami o planowanej dacie dostawy lub problemach z doręczeniem przesyłki. Dodatkowo jeżeli podał/a Pan/ Pani numer komórkowy otrzyma Pan/Pani powiadomienie SMS na numer podany podczas składania zamówienia.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzyma Pan/ Pani automatyczną wiadomość z linkiem do sprawdzenia statusu swojego zamówienia.

Złożyłem błędne zamówienie, jak mogę je anulować?

Zamówienia można anulować telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta lub mailowo pod adresem: sklep@ukryteterapie.pl.

Złożyłem dwa zamówienia, czy jest możliwość wysłania zamówień w jednej przesyłce?

Nie łączymy zamówień. Każde zamówienie z nadanym indywidualnym numerem, musi mieć nadany swój numer przesyłki.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów
Ilość produktów w Twoim zamówieniu została zakwalifikowana jako hurtowa
Aby złożyć zamówienie hurtowe, prosimy skontaktuj się z nami pod numerem telefonu:
+48 505 748 389
+48 501 677 923