Pytania i odpowiedzi

Czy muszę się rejestrować w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie, aby dokonać zakupów w naszym sklepie nie muszą Państwo się rejestrować. Zakupów można dokonać jako „Gość” podając tylko wymagane dane w formularzu „Dostawa i płatność”.

Nie mogę złożyć zamówienia, co mam zrobić w tej sytuacji?

Zamówienie należy złożyć na stronie: www.ukryteterapie.pl.
Procedura wygląda jak w każdym sklepie internetowym:

1. Wybiera Pani/Pan produkty które chce kupić.
2. Dodaje Pani/Pan produkty do koszyka i klika: "ZAMAWIAM".
3. Jeżeli utworzył/a Pan/Pani konto w naszym sklepie to należy zalogować się na swoje konto. Jeżeli są to Pana/Pani pierwsze zakupy i nie chce Pan/Pani zakładać konta - kontynuuje zakupy jako Gość.
4. W pkt. 1. „Dostawa i płatność” podaje Pan/Pani następujące dane:

  • adres email
  • kod pocztowy
  • wybiera Pani/Pan sposób dostawy
  • wybiera Pani/Pan sposób płatności

5. Po wypełnieniu poprawnie pkt 1. przechodzi Pan/Pani do pkt. 2: "Adres dostawy".
6. Po wypełnieniu adresu dostawy, należy zaznaczyć opcję: "AKCEPTUJĘ REGULAMIN".
7. Klika Pan/Pani "Zamawiam i płacę" - po tym powinna Pan/ Pani otrzymać informację: "dziękujemy za złożenie zamówienia o numerze #...".
8. Zamówienie zostaje przyjęte w sklepie w momencie otrzymania NUMERU ZAMÓWIENIA.

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Mamy do wyboru dwie formy płatności:
1. Przy odbiorze tzw „za pobraniem” 
2. Przedpłata: poprzez PayU, Paypal lub wpłata na konto bankowe.  

KONTO BANKOWE:

LIFEPACK VIT s.r.o. 
Hasičská 551/52, Hrabůvka,
700 30 Ostrava
Republika Czeska

 
UWAGA!
Zmiana numeru rachunku.


Bank Handlowy w Warszawie S.A.
35 1030 1508 0000 0008 2235 7000

Dla wpłat z zagranicy:
PL35 1030 1508 0000 0008 2235 7000
Kod SWIFT: CITIPLPX

W tytule przelewu prosimy wpisać: ZAMÓWIENIE XXXXXX (gdzie XXXXXX to numer zamówienia - bez znaczka #).

 

Jaki jest koszt wysyłki?

Przesyłki wysyłane są firmą kurierską na podany adres, do punktu odbioru lub paczkomatu.
Koszt wysyłki zamówienia z płatnością przy odbiorze to 12 zł 
Przy przedpłacie: PayU, Paypal, wpłata na konto bankowe na terenie Polski dostawa jest darmowa.

Więcej informacji na temat kosztów dostawy tutaj.

 

Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę, jaki jest koszt wysyłki?

Realizujemy zamówienia również za granicę. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.

Koszt dostawy można sprawdzić na etapie "Dostawa i płatność" podczas składania zamówienia. Należy wybrać kraj - po prawej stronie widnieją informacje na temat kwoty za produkty oraz kwoty za wysyłkę.

Informacje odnośnie kosztów dostawy za granicę dostępne są również tutaj.

Prosimy pamiętać o tym, że towary dostarczane poza UE mogą podlegać cłom przywozowym i / lub podatkom, nad którymi Lifepack Vit s.r.o. nie ma kontroli. Wymienione opłaty pozostają w gestii Klienta. Przed złożeniem zamówienia zalecamy skontaktowanie się z lokalnymi organami celnymi w celu uzyskania dalszych informacji.

 

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Zamówienia na terenie kraju realizowane są zazwyczaj do 48h od momentu zaksięgowania płatności lub w przypadku zamówień za pobraniem do 48h od momentu złożenia zamówienia. Termin ten dotyczy dni roboczych.

Jeżeli chodzi o zamówienia zagraniczne informacje dostępne są tutaj.

 

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Modyfikacja zamówień możliwa jest wyłącznie w przypadku zamówień nieopłaconych.

 

Czy mogę zamówić produkt który aktualnie jest niedostępny?

Nie można zamówić produktu który aktualnie jest niedostępny. Natomiast można zapisać się na powiadomienie o dostępności produktu, poprzez wpisanie maila w polu "POWIADOMIENIE"- pole dostępne po prawej stronie po kliknięciu w dany produkt.

 

Czy mogę odebrać osobiście moje zamówienie?

Nie prowadzimy odbiorów własnych. Wszystkie zamówienia realizowane są z dostawą firmą kurierską.

 

W mojej przesyłce nie było paragonu/ faktury co należy zrobić w tej sytuacji?

W przesyłce nie znajdą Państwo paragonu/ faktury. Wszystkie dokumenty do zamówień  (paragon lub faktura) wysyłane są pocztą elektroniczną na adres mailowy podany przy zamówieniu.

Proszę o sprawdzenie skrzynki mailowej. W przypadku braku wiadomości lub jej usunięciu proszę o kontakt ze sklepem.

Czy przy moim zamówieniu przysługuje rabat?

Nie udzielamy rabatów. Pan Jerzy Zięba, twórca marki Visanto, narzucił nam bardzo niskie ceny sprzedaży produktów - bliskie cenom produkcji. Jego misją jest dostarczenie dobrego suplementu dla jak największej rzeszy Polaków. W związku z tym, nie mamy możliwości udzielania rabatów.

 


Nie odpowiada mi zakupiony produkt czy mogę go zwrócić?

Nieużywany produkt można zwrócić do 14 dni od jego otrzymania wraz z uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy - FORMULARZ ZWROTU.

 

Nie wiem jakie suplementy mam zakupić czy możecie mi doradzić?

Nie prowadzimy konsultacji ani porad medycznych. Nie dobieramy produktów dla klientów.

 

Otrzymałem uszkodzony produkt, jak rozpatrzona zostanie moja reklamacja?

Przyjmujemy reklamacje telefoniczne jak i mailowe. Jeżeli jest możliwość prosimy o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu. Wadliwy produkt należy odesłać na adres:

UKRYTETERAPIE.PL
NIEDŹWIEDZINIEC 10
41-506 CHORZÓW
POLSKA

Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni.

 

Na moją skrzynkę mailową nie przyszło potwierdzenie złożenia zamówienia, co w tej sytuacji?

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić SPAM. Jeżeli okaże się, że nie otrzymał/a Pan/ Pani wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

BOK czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-16:00.
Numery kontaktowe: 
+48 22 397 91 40

Nie otrzymałem powiadomienia od kuriera o planowanej dostawie.

Firma kurierska wysyła powiadomienia mailowe z informacjami o planowanej dacie dostawy lub problemach z doręczeniem przesyłki. Dodatkowo jeżeli podał/a Pan/ Pani numer komórkowy otrzyma Pan/Pani powiadomienie SMS na numer podany podczas składania zamówienia.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzyma Pan/ Pani automatyczną wiadomość z linkiem do sprawdzenia statusu swojego zamówienia.

Złożyłem błędne zamówienie, jak mogę je anulować?

Zamówienia można anulować telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta lub mailowo pod adresem: [email protected].

Złożyłem dwa zamówienia, czy jest możliwość wysłania zamówień w jednej przesyłce?

Nie łączymy zamówień. Każde zamówienie z nadanym indywidualnym numerem, musi mieć nadany swój numer przesyłki.

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia o wartości większej niż 5 000 zł?

Zamówienia powyżej tej wartości traktujemy jako hurtowe. Jeśli chcesz złożyć takie zamówienie napisz do nas na adres: [email protected] .

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium